Söndag:P

Hejj igen:)

allt har rullat på som vanligt, jobbat mkt..
Fredagskvällen blev de o åka till Högsby o kolla på Innebandy som tyvärr slutade 5-5.
Men alla kämpade bra och det kunde lika gärna ha blivit en vinst:)

Igår va jag bara hemma o tog de lugnt sen blev de en sväng till BB för att hälsa på Madde som blev mamma natten till lördagen:) en liten söt pojke fick dom:)

Idag har jag kört mia till sjukhuset i kalmar för o kolla sitt knä, stackarn kunde knappt gå,
lite jobbigt bara att man fick vänta i 2 timmar på att träffa en läkare i 3 minuter men vi hade det trevligt ändå:)

här kommer några bilder på madde o håkans lilla kille :)





Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, imorgon är det måndag o då är jag ledig.)
Men jag ska på jobbintervju på eftermiddagen så får vi se hur de går:)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0