Hooot




Shit va tiden går fort när man har roligt:)
fest i stan i helgen, heldag ute på sjön mm:)

Igår målade jag hallen i princip hela dagen i värmen för att göra något iaf..
men sen va man helt slut, o mkt sömn blev det inte då katten löper o skriker som fan om nätterna...

Idag har de varit rätt lugnt, småkusinerna o min morbror kom på besök ett par timmar:)
Sen åkte jag in till O-hamn o umgicks med madde o Håkan ett par timmar..
De va skitkul:) hennes mage blir bara större o större de känns som att de gått skit fort:)
men är ju inte dags förrän i november:)


är så sjukt varmt på övervåningen i vårt hus så de går ju inte o sova..
Underhåller mig med nått tråkigt spel på nätet o CSI på tv..

Men, jag hoppas på regn inatt:) regnade när jag åkte hem från stan ikväll iaf:)

Natti!!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-17 @ 01:28:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0