Onsdag

Idag är det onsdag igen. shit vad dagarn bara rullar förbi helt sjukt:/

Hade en lugnt
helg med lite skidåkande i Aboda, och bio i O-hamn på söndagen:P
Tittade på Göta Kanal 3 som var lite sådär tycker jag då det var mer "ös" i dom andra:)

I måndags hade jag körlektion igen med Sofie:)
Gick mkt bra så vägen till körkortet är inte lång längre:)

Tisdagen bestod av jobb:) sköönt när jag inte jobbat på lite mer än 2 veckor...

Idag blev det o skotta massa jobbig snö på förmiddagen sen bar det av till sporthallen på Ladys Cup..
Eller ja cup o cup de va ju bara tre lag o tre matcher o ingen final så tycker inte det va nått vidare till cup..
menmen..

snart dags för Compo Cupen igen iaf:)
Då blir de o spana på grabbarna:P

nu ska jag kolla på TV med la familia:)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0