Onsdag



Har jobbat nu måndag kväll och tisdag morgon..
Skönt att tjäna lite pengar igen:)
Men det är mindre skönt att jag har sovit i princip 4 timmar nu i två nätter:(
Känner mig helt slut i huvet o kroppen..
Har vaknat runt 04.00 varje natt.. men de är bara att bita i det sura äpplet o göra det man ska ändå.
Igårkväll fick jag besök av Bekky o Krille, blev att kolla lite på tv o bara umgås:)
Sen idag åkte jag till O-hamn med pappa vid 06.00 för att köra/plugga på körskolan
Gick hur bra som helst att köra men de går väl lite sisådär med teorin..
Menmen de är bara o ta nya tag..

har även sjuuukt ont ¨långt ner i ryggen, vet inte vad jag ska göra...
smörjer med tigerbalsam och knaprar Ibumetin men gör fortfarande ont:/

Får se vad som händer ikväll men antar att det kommer ett inlägg till:)


POK

// LOLLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0