Myyys





Idag hann man inte mer än upp o sätta sig vid frukostbordet förrän telefonen ringde..
Damlaget hade ingen målvakt så fick hoppa in..
Kändes lite sådär innan matchen hade kommit igång då jag ej har stått i mål sen halloween och det var Färjestaden som ligger tvåa i tabellen som dom skulle möta..
Men de gick ganska bra tycker inte jag gjorde bort mig i mål och alla var jätteduktiga..
Matchen slutade 0-9 till dom men vi kämpade alla bra.

Sen har dagen spenderats med Sandra o Bekky,
ble
v lite UNO Extreme spel, lagade mkt god mat:) och spelade lite wii:D
Sen tog bekky o jag en promenad runt 23.30 till isbanan o kollade läget hehe
gutt o gå ut lite:)

Men nu blir de faktiskt sängen så man orkar med nått imorn med:)

Kanske ska åka lite pulka?


Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0