Lördag




Har varit lite dåligt uppdaterat här den senaste veckan men de har sina skäl:)

Har inte jobbat sen tisdags förra veckan:/
Hade grymt ont i ryggen hela veckan o va hos läkarn på torsdagen då dom sa att det satt vid 4-5 ländkotan så jag fick panocod o blev sjukskriven..
Fick träffa sjukgymnasten redan på fredagen där jag fick TENS och värmekudde behandling som skulle hj
älpa till att få bort värken vilket varade tills jag kom ut i bilen:/

På lördagen tog jag mig inte upp ur sängen var jättehängig o hade sjukt ont..
sovit högst två timmar per natt sen måndagen...
Blev ett besök på akuten i o-hamn där jag fick pencillin för att det hade dykt upp en stor böld precis vid ryggslutet..
På söndagen var det ännu värre så blev att åka in då igen.. hade en sänka på 130 på lördagen o vill inte ens fundera på hur det va med den på söndagen..
Men de va bara o bita i det sura äpplet o låta dom öppna upp skiten:(
O jag kan LOVA att jag aldrig vill ha detta igen o önskar att ingen ska ha den jäkla smärtan som jag haft..

Men nu efter ett läkarbesök per dag med rengöring mm. så läker det fint o jag hoppas på att kunna jobba snart igen:)

O idag fick jag äntligen ta mig en riktig dusch! det va guld värt:)

Dagen har inte bestått av så mkt har umgåtts med familjen o sen varit och grattat Agnes som fyller 4 år idag och Erica som fyller 6år på måndag:)
Sööta som få är dom:)
Det bjöds på tacos och tårta:)
Blev mkt bus o skratt:P

Imorn ska jag försöka gå ner på innebandy träningen med kidsen  vilket ska bli kul då jag inte kunde de förra helgen då vi körde igång efter uppehållet igen:)

Hoppas på många goa o glada barn på träningen imorn o att vi har riktigt kul som vi brukar:)

Nehe nu blir de o slänga på en film o försöka sova innan ja blir väckt igen av att brorsan kommer hem o lägger sig på min soffa


Natti!

// Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0