Freeeeedag :D




Äntligen är det fredag och helg igen:)
Slutade med Pencillinen igår så nu är det bara ögondropparna kvar då jag fått regnbågs
hinne inflammation igen:/
allt på samma gång är ju jättekul med..
Ska tillbaka till Kalmar på tisdag o nu ska dom verkligen ta tag i allt o ta reda på vart det kommer ifrån..

Idag så har jag varit i stan o kört:)
Va lite läskigt då det är riktigt dåligt väglag inne i Oskarshamn med o så körde vi på skogsvägar med så de va inge vidare men det gick bra:)

Fick även reda på att jag endast har 2-3 körlektioner kvar sen är det bokning av halkan o sen teorin o uppkörning:D
känns jäkligt skööööönt:D
Så nu ska jag bara försöka hitta någon snäll själ som vill hjälpa mig o plugga lite teori då jag tycker det är ganska svårt:/



Kommentarer
Postat av: Inela

Hej! Du ställde dig i min designkö för ett tag sen och det börjar vara din tur snart men måste ändå fråga om du fortfarande är intresserad? Annars stryker jag dig (:



Kram!

2010-03-04 @ 10:12:13
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0