Myyys:)

Ikväll blev de o åka ner till sporthallen en sväng :) sen vidare hem o käka med la familia:)
Sen dök pettersson upp o drack kaffe o fikade med mig o mamma, myys...

Blev en sväng till Krille o snacka o kolla tv , mkt trevligt som vanligt:)
På måndag ska Krille o jag ta
tag i våra liv o börja träna på vp troligtvis, kommer bli hur bra som helst=)

Längtar hur mycket som helst till helgen nu, Åker 06.00 till Stockholm :D
Jag, Pettersson o massa annat gutt folk från fotbollen, ska ha möte, ut o äta o kolla på fotboll:)
Plus lite shopping med förstås:)

Nehe nu ska jag kolla på film, little miss sunshine får de bli, sen soova
för imorn ska jag försöka komma upp i tid och ringa till jobbet:)

POK




// Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0