Friday:)




Va planerat att Bekky, jag o Krille skulle åkt till stan en sväng ikväll o hälsat på..
Men blev tyvärr inte så då hon krocka med ett rådjur, va tur att det bara va bilen som fick skador och inte hon för de måste varit en rejäl smäll.
Vet själv hur det är, krockade med ett på e22:an när jag övningskörde med pappa hem från kalmar.
Det va nog de värsta jag har gjort o de första jag gjorde va att kolla så att inte bilden gick sönder, kände mig jättedum om ja förstört mammas bil.
Men som sagt saker kan man ersätta men inte människoliv.

Kvällen tillbringades hemma hos mig med kaffe, kladdkaka , massa prat och tv tittande:)
Massa myys helt enkelt:)

Om ungefär 5 timmar ska man hoppa upp ur sängen igen och bege sig till sthlm så blir nog ingen uppdatering förrän sent söndag kväll eller måndag :P

men man vet aldrig;)

Sup o svälj
Trevlig helg:)

// Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0