duktiiig:)

Nu har jag strax tvättat klart all Brorsans tvätt, diskmaskinen är igång och ved är hämtad:)
Sitter och saknar alla vännerna som man träffade på Gran Canaria......
Det var grymt kul där, det va dom 3 bästa veckorna i mitt liv tror jag:)






Man lärde sig mycket, fick massa nya vänner, och framförallt man hade grymt kul:)
saknar alla lika mycket faktiskt:) vi va 15 goa o glada i åldern 18-25 :)
Vissa dansade på strippstången (ska inte nämna några namn), vissa rökte på med indianer hehe, och andra slog sånna dumma vad som att dricka sin egna spya, USCH!
Men vi var glada för de:)

Kan verkligen rekommendera att åka på den bartenderutbildningen:)
Lärarna är hur bra o goa som helst och det är inte bara skola som gäller för dom, dom vill att man ska ha kul också:)

så gå in på www.gcbar.se o kolla:)

Nu ska jag skicka iväg ett mail till ernesto som vi hade i flairingen:)

hörs senare

// Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0