Hard woork






Igår va mer eller mindre halva släkten här:)
småkusinerna o co plus mormor:)
jag va och klippte mig och färgade håret som blev mkt bra:)
Sen bar det av till tandläkarnför att laga en tand som jag bet sönder för ungefär två månader sen.. inte så skönt men de måste ju göras:P
efter tandis mötte jag upp krille så vi va på vattenpalatset och tränade i 1½ timma,
Är skönt o träna när man svettas som en gris och känner att det tar:)
vi var mycke duktiga igår:)
sen bar det av til grimhult o kolla på Ullared haha, vilket jäkla program. har dom ingen bättre fantasi på kanal 5 liksom än att man ska kolla på folk som shoppar gärnet.
menmen...

Idag blir det jobb 14-19 och imorn 8.30 - 19 :)
trivs som fisken i vattnet på jobbet:)


Seeyaaa

// Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0