Full rulle :)




Hejj
va ett tag sen jag skrev men det har varit fullt upp som sagt:)
I lördags var halva släkten här då vi rökte korv uppe i rökhuset i kullen:)
Myys och blev jättegott:)
I söndags blev det träning med knattarna sen direkt till mormor och möte upp mammas syskon med familjer o äta kroppkakor:) finns inget godare än mormors kroppkakor:P

I måndags bar det av till mormor igen med mamma och göra ost med mormor,susanne och mamma,
brukar göra de innan jul:)

igår spenderades dagen i grimhult hos krille, vi bakade bullar o lite sen kom bekky med:)
Idag har jag bakat ungefär 200 pepparkakor och 60st vaniljhorn så nu finns det lite att bjuda på till kaffet och glöggen igen:) mumma:D

Fick även det efterlängtade beskedet idag om mammas nya röntgen,
har varit hur nervösa som helst inför detta....
MEN NU ÄR JAG HUR GLAD SOM HELST!!

Cancern har börjat minska några millimeter.
och varje litet framsteg är guld värt enligt mig :D


Min familj är mitt allt<3



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0