Bad Update :)




Heej igen :P

Har varit lite dåligt uppdaterat här senaste veckan tyvärr.
Men de har berott på att jag jobbat alla dagar utom torsdag,
så idag njuter jag av ledigheten o får vänta och se när dom behöver hjälp nästa gång:)
Har inte blivit så mkt gjort mer än träning och jobb i veckan men det ska jag försöka ändra på:)
Måste ta o träffa Bekky nu har inte gjort de på flera dar, o man e så van vid att hon kommer till mig varje dag haha:)
som en liten extra familjemedlem:)

Imon är det möte på arbetsförmedlingen som gäller då det förra blev avbokat för jag fick jobba.
Sen bär det av till vattenpalatset o träna minst 1½ timma:) skööönt:)

Uppdaterar lite mer senare:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0