Snööö:(





Nu tycker jag att det kan sluta snöa!
Tycker tyvärr inte om snö lika mkt som dom flesta av er gör..
Visst det kan va fint med lite snö ute på backen då det gör att det blri lite ljusare,
MEN... Nu börjar det bli lite för mycket då det har snöat som bara den hela dagen!
Var på arbetsförmedlingen på morgonen och hade möte..
Har nu gått med i jobbgarantin för ungdomar då jag aldrig vet om ajg jobbar 8 timmar i veckan.
Så kommer förhoppningsvis att få ut lite mer pengar i februari och har även chans till praktik om jag vill ha det..
Gick till buss stationen sen för att ta bussen till oskarshamn och jag vill lova att jag såg ut som ett snötroll innan jag ens kommit halvvägs till stationen...

men nu är jag på Elektroskandia iaf o här är det varmt o skönt o Glidarn härjar som bara sjutton!

Börjar få riktigt ont i huvet med då jag inte har sovit hela natten för jag har varit livrädd för att försova mig så har vaknat minst en gång i timmen o tillslut så skiter man ju i o somna om o går upp istället.. Och det är jättejobbigt!

Tänk va skönt det skulle vara att vakna upp och va utvilad för en gångs skull men icke:(

Nehe nu ska jag lägga lite patients o slöa tills klockan blir fyra då vi ska åka hem..

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0