Onsdaaag:P




Väcktes ett antal gånger av telefonen idag:( inte så populärt hos mig då jag hade sovmorgon:/
menmen de är sånt man får ta:P
Har hunnit med mycket nu på morgonen, har dragit bort maskeringstejp och skrapat bort färg på golvet..
Skönt att hallen är färdig nu o så är det bara lite till att plocka bort i matsalen så e de klart för kalas:P

Om en timma ungefär bär det av till mönsterås till doktorn o sen jobba ett par timmar:)
Är skönt att ha lite nu:)
Ska jobba ikväll, fredag kväll, söndag kväll, hela måndag o halva tisdag:)
o jag trivs som fisken i vattnet:)

Sen när ja slutat ikväll åker jag nog direkt ner till sporthallen o kollar den sista stunden på damlagsmatchen..



Jag har så mycket som jag vill ge,
Men du vill inte ta emot,
Jag har så mycket som jag vill säga,
Men du vill inte höra,
Jag har så mycket som jag vill visa,
Men du vill inte se,
Jag har så mycket som jag vill göra,
Men du vill inte vara med,
Jag har så mycket att älska,
Men det kan du ej förstå…



Byee

Kommentarer
Postat av: Miss Jo

Kul att läsa att du trivs med jobbet bruttan!! Får se om vi kanske ses i sporthallen ikväll. Vi ska ner en sväng men det blir nog bara en stund i början av matchen. Ha det gott gumman och hoppas kalaset blir lyckat!!! KRAM KRAM

2009-12-16 @ 12:01:19
URL: http://vardagsrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0