Lööve:)



Loove is in the aiir:D
haha nä men skämt o sido..
Skönt att mamma fick komma hem idag igen:)
blir operation på fredag då dom ska byta stenten.

Idag spenderades dagen i oskarshamn,
Pluggat teori och hade även körlektion vid 9.50:)
Går mycket bra nu godkänt på allt på första;) Nice:D
Hoppas att ha körkortet inom en snar framtid vilket ska bli mkt kul:)

Imorn ska mormor o jag röjja nere i matsalen där mamma för tillfället sitter och målar,
men nu ska allt bort:)
För på lördag fyller jag år(vilket jag inte tycker är något att fira)
så då måste vi kunna sitta där:)
pappa och krillo Tapetserade även hallen nere i lördags det blev jättefint:)
Så nu är allt på banan igen. eller nästan:)

Nehe nu ska jag kolla vidare lite på nätet sen blir de sängen som sagt,
då mormor kommer vid halv tio imorn:)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Inela

Svar: En design kan kosta mellan 50-100 kr, helt beroende på dina krav :)

2009-12-14 @ 22:44:39
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/
Postat av: Inela

Svar: Jag har skrivit upp dig så att jag inte glömmer! Hör av mig när det blir din tur :)

2009-12-15 @ 05:35:04
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0