Friday:)



Ikväll blev det att åka till Högsby och kolla på derby:P
Höjdarnas KF VS fliseryds IBK
Matchen slutade 3-5
Alltså seger till FIBK :D

Detta trodde man aldrig skulle hända då fliseryd låg under med 3-0 efter första perioden..
Men det behövs ett par insläppta mål för att dom ska tagga till och verkligen ge gärnet framför målet.
Skönt med vinst iaf:)

Imorn dyker farmor o farfar upp tidigt för att hjälpa pappa o tapetsera:)
Sen bär det av till Kalmar o Törneby herrgård där jag jobbade när jag gick gymnasiet för lite glögg myyys:)
Ska bli kul att träffa alla igen då jag inte täffat dom på över ett år:)

Men hoppas även på att nån go å gla vill hänga me ut imorn??
Ni kan väl höra av er om ni e sugna:)

Nu ska jag krypa ner o kolla på nån bra film:)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Inela

Svar: Tack så mycket! :)



Tar inte emot flera för tillfället, först efter nyår! Men då kan det bli att kosta, om du är beredd på att betala? :)

2009-12-13 @ 18:16:17
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0